Ako používajú očné linky mileniáli (a čo na to hovorí generácia Z)
Sociálne médiá, najmä TikTok, poukázali na výrazný rozdiel v tom, ako si jednotlivé generácie nanášajú očné linky. Ak patríš k mileniálom, tvoje mačacie oči pravdepodobne začínajú na hornom viečku a od vonkajšieho kútika oka sa ťahajú prudko nahor. Výsledkom tejto techniky je často hrubší povrch alebo krídlo, ktoré sa zdá byť mierne "spadnuté".
Na druhej strane, generácia Z používa ako vodítko spodnú líniu rias. Namiesto toho, aby sa ich krídlo skláňalo smerom nahor, rozširuje sa šikmo navonok, čím vytvára ostrejší efekt. Potom pridajú tenšiu vrstvu očnej linky pozdĺž línie horných rias, čím dosiahnu minimalistický a rafinovaný vzhľad.
Podľa generácie Z sa mileniáli, pokiaľ ide o vzhľad, zasekli v roku 2016. Mileniáli, ako každá generácia, majú tendenciu držať sa štýlových prvkov, ktoré boli výrazné počas ich vzniku (úzke džíny, niekto?).
A to je úplne v poriadku. Je prirodzené, že si nová generácia razí vlastnú cestu a dištancuje sa od tej predchádzajúcej, rovnako ako je normálne, že vedľa seba existuje viacero štýlov a estetických smerov. Každý si tak môže vybrať to, čo mu najviac rezonuje a najlepšie zodpovedá jeho osobnému prejavu.