Jak mileniálové používají oční linky (a co na to říká generace Z)
Sociální média, zejména TikTok, poukázala na znatelný rozdíl v tom, jak jednotlivé generace používají oční linky. Pokud patříš k mileniálům, špička kočičích očí pravděpodobně začíná na horním víčku a od vnějšího koutku oka se táhne ostře nahoru. Výsledkem této techniky je často silnější povrch nebo linka, která působí mírně "povadle".
Naproti tomu generace Z používá jako vodítko spodní linii řas. Jejich linky se místo směrem nahoru rozšiřují šikmo ven, čímž vytvářejí ostřejší efekt. Podél horní linie řas pak přidávají tenčí linku eyelineru, čímž dosáhnou minimalistického a rafinovaného vzhledu.
Podle generace Z se mileniálové, pokud jde o estetiku, zasekli v roce 2016. Mileniálové, stejně jako každá generace, mají tendenci držet se stylových prvků, které byly výrazné v době jejich formování (skinny jeans, anyone?).
A to je naprosto v pořádku. Je přirozené, že si nová generace razí vlastní cestu a distancuje se od té předchozí, stejně jako je normální, že vedle sebe existuje více stylů a estetik. Každý si tak může vybrat to, co s ním nejvíce rezonuje a nejlépe odpovídá jeho osobnímu projevu.